• Increase font size

| Elevation profile | Map | GPS tracklog | Photo Gallery of the route |

Overview

The view from Sv Ilija

MTB route Orebić - Sv Ilija is situated on Pelješac peninsula. Orebić municipality is the tourist center of Pelješac. Sv Ilija at elevation of 961 meters over the sea level is the highest peak of Pelješac. Due to steep ascent and rocky trail count to hike most of the time from the end of the carriageway section to Sv Ilija peak. The most of downhill section of the route is placed on the rocky singletrack. The downhill section near Sv Ilija peak is for hiking only and on the rest of sections risky AM ride is possible. Take enough water and avoid summer time!

Getting there: Europe, Croatia, Dubrovnik, Orebić.

Description of MTB route

The starting point of Orebić - Sv Ilija MTB mountain bike route is in the port of Orebić municipality. From Orebić proceed on the paved road to Lovište. After about 12.5 kilometers turn right on the labeled carriageway. Pass the ramp and keep the ride to the end of the carriageway. At the end of the carriageway there is a labeled junction. Proceed to hike on the steep and rocky path. The labeled singletrack leads straight to Sv Ilija peak. On the trail to the peak there are a resting place and a hut. Few hundred meters from Sv Ilija peak there is the sightseeing point. The first descent section leads near the hut and than on the next labeled junction turn left to Orebić. Risky AM ride is possible on about 70% of downhill sections. The complete trail is dry and rocky. Check below video for more details. Be careful and be warned the trail is used by hikers too! At the end of the rocky path turn left on the paved road, pass near the museum and proceed back to Orebić.

Video - Downhill section Sv Ilija - Orebić

MTB Sv Ilija - Orebic downhill from Miroslav Maric on Vimeo.

Notes and references

Best time for ride: winter, spring and fall. During summer time is very hot.

The opposite direction of the route isn't recommended.

Last Updated ( Wednesday, 16 January 2013 20:30 )

Comments

#1 Spužva 2012-05-07 08:23
Popeti bi se još možda i mogao ali spustiti nikako :-x
Čestitke autoru na odvoženom i na vrlo efikasnom tjeranju pasa :-)

#2 Bogdan Radaković 2012-05-07 08:24
Ajde konačno, već sam se bio zabrinuo :-)

Ja sam bio planirao Sv. Iliju prije nekoliko godina, ali su me uvjerili da se je premalo vozljivo i da je previše poskoka. Očito, za dečka poput tebe ni jedno ni zo nije problem.
Čestitke i na vožnji i na video uratku, ne bih se mogao odlučiti što je bolje.

Poz.

#3 Miroslav 2012-05-07 08:53
Hvala.

Izostanak je bio zbog opravdanih razloga ;). Naravno, guštera, poskoka i ostalo sam sreo kada sam išao uzbrdo, a nizbrdo je bila koncentracija na nešto sasvim zo :). Predivan spust ali ja na žalost nisam bio dobro utreniran za njega jer je to bio prvi takav spust ove sezone. Osim toga većim dijelom downhill sekcije zapravo sam prolazio prvi puta, iako je markirano, moraš pazit da u brzini ne fulaš stazu, možda koji pješak itd. Što se vozljivosti tiče treba se maknuti cca 200-300 dužinskih metara od samog vrha i onda starta spust, zatim ima još par komadića (svaki dužinski 100-200m) gdje treba sići sa bicikla, ostalo je baš kao i na videu. Naravno, u videu nije iskazan dojam nagiba staze. Najdraže su mi takve staze, a i oni cucki na kraju su dio domaćeg folklora ;). Pogled sa vrha Sv Ilije je mrak ;).

#4 Tomislav 2012-05-10 04:39
Svaka čast, majstore!
Gledam ovo brdo već godinama i sanjam o usponu, ali sad znam da je vrijeme da od toga odustanem. Ni ja ni moj bajk ne bi ovo izdržali. Možda pješke...
BTW, je su li svi psi u Dalmaciji tako veliki a tako plašljivi?

Good to have you back!

#5 Miroslav 2012-05-10 07:06
Hvala Tomislave. Na Sv Iliju se isplati otići bilo kako. Pogled je lijep sa njega prema Hvaru i Biokovu, a cca 300-400m od vrha je i kota (nalazi se u mom GPS tracklogu) sa koje je odličan pogled na Pelješac, Mljet i Korčulu. U videu sam pokazao da sam naletio i na rijetko cvijeće, kockavicu i divlji tulipan, baš sam se iznenadio. Ti cucki su zapravo jurili zamnom malo duži dio puta, dosadno mi je već sa njima, uvijek razmisljam o njihovim neodgovornim vlasnicima.....

#6 Tihana 2012-07-17 21:34
Bravo Miroslave!
Kako smo početkom lipnja bili na Sv. Iliji, (naravno) u hodačkoj varijanti, ovaj downhill mi je totalni flashback. Brdo me oduševilo. Ne vidjesmo ni poskoka ni pasa, tako da ukazanje poskoka na Iliji nije pravilo nego stvar čiste sreće (ili nesreće). Trebao si u videu staviti i znakić "konjići prelaze stazu" :-* da se netko ne iznenadi.
Odličan video i odabir ture. Očekujemo nove pobjede... budimo realni, u 90% slučajeva kad se planira biciklistički izlet, gleda se takeadventure i što kaže Miroslav, te koliko je točkica dodijelio.

Pozdrav!

#7 Miroslav 2012-07-18 20:40
Hvala. Pa na konje nisam naletio :-) . Pozdrav

#8 Seawhisper 2013-02-02 12:25
Cestitke na spustu. Peljeski sam zet i vec duze vrieme gledam Sv. Iliju i i spremam se poci. Ja cu naracno poci nanoge jer mi bike a i ja sam nisam spreman za ovako nesto.

Poz

#9 Tome 2013-02-25 15:03
Odlično!!!! :-) , svaka pohvala je malo za reći. Mene se ovo naročito doima jer i sam imam upravo takav način gledanja na MTB (ja sam to nazvao WWW ilitiga Weekend Wilderness Wanderer :lol: ) pa su mi tvoje vožnje i rad na ovom websajtu ujedno i veliki uzor. Inače, ja sam iz Zadra pa se najčešće vozikam po zadarskim otocima, prošao sam ih većinu uzduž i poprijeko ali najčešće idem sam - ljudima se valjda neda toliko uspinjati i cijeli dan "izgubiti", al ne sekiram te puno jer je meni taj tip vožnje najbolji oblik meditacije :lol:

više o mojim vožnjama i biciklu možeš vidjeti ovdje - http://www.dropbike.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=55551

Da ponovim još jednom - svaka čast, samo tako nastavi !!! :-)

#10 Miroslav 2013-02-25 20:25
Hvala. Vožnja po otocima u ovo doba je idealna, a kad bude toplije, pravac Velebit. Pozdrav.

#11 japo 2013-09-03 15:51
very nice page and super bike trip with a lot info!!!
I make some biking trip on KRK , BOL, RAB, specially RAB is my love.

How did you do this GPS track and Altitude animation in beginning video ?

Thanks
Jaro from Slovakia

Add comment

Allowed languages: English & Croatian (any from Ex Yugoslavia). Do not publish any advertisements. Do not publish links and images not related to the topics of the article. Please keep on mind to follow the topics of the article. Admin has the right to delete any comment.
Dozvoljeno je pisati komentare na engleskom, hrvatskom ili nekom sa prostora bivše SFRJ. Molim pišite komentare vezena za temu naslova. Zabranjeno je pisati bilo kakve reklame. Administrator pridržava pravo brisanja neprikladnih komentara.